20 November 2014

Pinjaman Online bukan syarikat pinjaman wang berlesen ( ah long)

Masih ada yang menelefon dan menganggap saya adalah syarikat pinjaman berlesen. Untuk penjelasan , pinjamanonline.com adalah  AGEN yang menawarkan khidmat pinjaman peribadi dari pada koperasi , bank , syarikat kewangan berlesen dan agensi yang sah.Tugas saya adalah menyemak , menghantar dan follow up permohonan yang dihantar. Urusan kelulusan bukan bidang saya , saya hanya membuat semakan awal manakala kelulusan sebenar akan ditentukan oleh bahagian prosessing pinjaman tersebut.

pinjamanonline.com juga TIDAK MENGENAKAN apa apa caj ke depan ataupun caj awal ataupun caj upfront. Semua kos urusan yang dilakukan semasa proses permohonan pinjaman adalah ditanggung oleh pinjamanonline.com. Saya mendapat komisyen terus dari agensi yang terlibat. Saya tidak akan mendapat apa apa bayaran sekiranya permohonan anda ditolak.

Mana mana kes yang diterima oleh saya akan diserahkan mengikut apa yang diberitahu kepada pemohon. Saya tidak mengubah atau menukar agensi sesuka hati tanpa persetujuan pelanggan. Mana mana kes yang tidak lulus akan dipulangkan dokumen kembali kepada pelanggan sekiranya saya menerima semula dokumen reject dari pada agensi terlibat. Ada sesetengah agensi/koperasi mereka tidak memulangkan semula dokumen kerana akan melibatkan kos dan akan mengalami kerugian. Harap pelanggan memahami.
  1. Moshi Moshi,
    Apakah Anda mencari pinjaman non-jaminan dan tulus dalam tingkat bunga yang terjangkau dari 2%? JIKA TERTARIK hubungi kami melalui (rinehartginaloanfirm@gmail.com) dengan informasi berikut
    Salam.

    BalasPadam
  2. Hello,
    Ini adalah untuk memaklumkan kepada orang ramai bahawa Puan, BRENDA HARAPAN pemberi pinjaman pinjaman peribadi mempunyai membuka peluang kewangan untuk semua orang yang memerlukan apa-apa bantuan kewangan. Kami memberi pinjaman pada kadar 2% kadar faedah kepada individu, syarikat dan syarikat-syarikat di bawah syarat-syarat yang jelas dan mudah difahami dan keadaan Dari
    $ 20.000 untuk $ 7000000 USD, Euro Dan Pounds Sahaja. Saya memberi Pinjaman Perniagaan,
    Pinjaman Peribadi, Pinjaman Pelajar, Pinjaman Kereta Dan Pinjaman Untuk Bayar Off Bil. hubungi kami hari ini melalui e-mel di: (brendahope816@gmail.com)

    BalasPadam

Start typing and press Enter to search