11 Januari 2017

Sudahkah anda bersedia utk terima syarat baru potongan gaji


Diharap semua penjawat awam bersedia untuk menerima syarat baru. Kemungkinan besar syarat potongan gaji bagi permohonan pembiayaan mungkin akan diketatkan.

APAKAH YG PERLU SAYA BUAT?
Cadangan saya .. sementara layak dan syarat baru belum diubah, segera mohon pinjaman peribadi dengan jumlah yang termampu. Kemudian simpan duit pinjaman anda sebagai pelaburan supaya duit tersebut boleh 'beranak pinak'. Daripada hasil pelaburan yang bijak anda boleh gunakan duit tersebut untuk urusan hidup anda.

Mana mana yang masih berpeluang untuk memohon pinjaman bolehlah bertindak segera. Simpan untuk kegunaan masa hadapan dengan melabur kepada jalan jalan yang selamat seperti ASB, Unit Trust ataupun seumpamanya. Pilih lah jalan pelaburan yang bijak dan jangan pula sertai program skim cepat kaya akan tentunya akan meranapkan anda.( whatsapp saya kalau nak saya rekomenkan agen unit trust terbaik)

Tahun 2015 menyaksikan perubahan syarat dari segi kelulusan pinjaman melalui bank, dan sekarang tahun 2017 kajian berkenaan pemotongan gaji akan dilaksanakan. 

harap semua hadapinya dengan tenang 

hubungi saya untuk pertanyaan berkenaan pinjaman koperasi

WHATSAPP 0183759876





Catat Ulasan

Start typing and press Enter to search