19 Mei 2009

Skim e - Wawasan Kowamas Kemaskini

Mulai Isnin lepas proses disburment mulai berjalan lancar. Alhamdulilah, selepas ini masalah kelambatan mungkin sudah dapat diatasi oleh KOWAMAS. Ini adalah satu berita baik untuk bakal bakal pemohon yang sering risau dgn masalah 'hold' kerana di masa hadapan tidak akan berlaku lagi insiden seperti itu. Untuk waktu ini pembiayaan e-Wawasan ditaja oleh Maybank. Untuk waktu ini KOWAMAS masih menyelesaikan permohonan yang masih tertangguh.

Dari semasa ke semasa KOWAMAS telah cuba utk memantapkan lagi sistem pengurusan, beberapa perkara seperti laporan penerimaan borang juga akan dipertingkatkan. Mana mana pemohon dibawah saya tidak perlu risau kerana saya sentiasa memberi update terkini sekiranya ada berita. Saya akan cuba membantu sebaik mungkin.

Sehingga kini proses disburse masih berjalan lancar sehingga ke hari ini, semenjak hari Isnin lepas 4 batch permohonan sudah selesai menerima pinjaman, hari ini pihak bank sedang menguruskan batch 101 - 103, kepada pemohon melalui saya yang berada dalam batch ini diharap bersabar.
  1. kalau gaji dapat cash melalui majikan boleh memohon pinjaman peribadi tak melalui kowamas.dan nama saya ada blacklist.boleh tak kowamas bantu saya.

    BalasPadam
  2. saya bekerja sektor swasta kerja sebagai kerani gj melalui bank cuma blum ada potongan epf bole memohon pinjaman tak? sila hubungi saya di talian 019-5384163

    BalasPadam
  3. Apakah Anda mencari pinjaman bisnis, pinjaman pribadi, pinjaman rumah, mobil
    pinjaman, pinjaman mahasiswa, hutang pinjaman konsolidasi, pinjaman tanpa jaminan, usaha
    modal, dll .. Atau apakah Anda menolak pinjaman oleh bank atau keuangan
    lembaga untuk satu atau lebih reasons.You di tempat yang tepat untuk
    solusi pinjaman Anda! Saya seorang pemberi pinjaman pribadi, saya memberikan pinjaman kepada
    perusahaan dan individu pada tingkat bunga rendah dan terjangkau dari
    2%. Bunga. Silahkan hubungi kami via email

    terima kasih,
    Mrs Stacy Banks

    BalasPadam

Start typing and press Enter to search